Customer Relations

  • Communication: FB, Twitter, newsletter : News are posted on Facebook, Twitter and send directly to the customer in an electronic newsletter in their e-mail. These news include new TV shows available and important news related to the company.
  • Self service website : – Help center website –  If the consumer has any doubts or problems with the service this is the first line of communication available. – Its content includes FAQs, and important information about the website and the comapany.
  • Costumer service : If the self service web site is not helpful or does not solve the customer´s problem there is a possibility to contact service online or on the phone.  https://help.netflix.com/help
Publicités

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s